Veelgestelde vragen
Bestelling & Levering
Bedankt voor uw bestelling! Wij gaan als volgt te werk:
- Na uw bestelling ontvangt u per mail een bevestiging van de bestelling, hierin staat ook de verwachte levertijd vermeld.
- Op werkdagen verwerken wij uw bestelling binnen 24 uur. Zodra uw bestelling is verwerkt, ontvangt u hier een e-mail van.
- Zodra uw bestelling klaar ligt voor levering, wordt de levering van uw bestelling ingepland. U ontvangt dan van ons een e-mail met de leverdatum & tijdstip
Bestelt u meerdere artikelen met verschillende levertijden? Dan is de langste levertijd van toepassing op uw bestelling. Wenst u de bestelling toch te splitsen zodat u de artikelen die sneller leverbaar zijn alvast ontvangt? Dan kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
https://www.ksh.nl/Veelgestelde-vragen/Bestelling-Levering/Ik-bestel-artikelen-met-verschillende-levertijden-welke-levertijd-geldt-er
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Zodra u een bestelling plaatst, gaan wij er meteen mee aan de slag. Wilt u de bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zolang het product nog niet is verzonden kunnen wij dit nog kosteloos wijzigen.
Wij streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. De levertijden kunnen variƫren per product en worden altijd duidelijk vermeld op de productpagina en in uw winkelwagen. Zo weet u precies wanneer u uw bestelling kunt verwachten. Heeft u specifieke vragen over de levertijd van een product? Neem gerust contact met ons op!
Heeft u een bepaalde voorkeur voor het levermoment? Geef dit dan aan ons door bij uw bestelling. Wij zullen hier rekening mee te houden tijdens het maken van de planning. Om het milieu zoveel mogelijk te besparen is worden voor onze bestellingen uitgeleverd volgens de meest efficiƫnte bezorgroute. Hierdoor kunnen wij niet garanderen dat wij altijd aan voorkeuren gehoor kunnen geven.
https://www.ksh.nl/Veelgestelde-vragen/Bestelling-Levering/Kan-ik-een-zelf-de-bezorgdag-of-bezorgtijd-aangeven
Onze meubelen worden grotendeels door onze eigen bezorgdienst geleverd. We staan nooit zomaar voor de deur, u ontvangt een mail met daarin alle informatie omtrent de levering of een Track & Trace waarmee u onze bezorger(s) kunt volgen. Heeft u meubelen met montage besteld? Onze bezorgers zijn tevens monteurs, zij zullen dus ook direct de montage verzorgen.
https://www.ksh.nl/Veelgestelde-vragen//Bestelling-Levering/Hoe-wordt-mijn-bestelling-geleverd/Hoe-wordt-mijn-bestelling-geleverd