Veelgestelde vragen
Retourneren & Garantie
Wij doen er alles aan om onze meubelen in ons magazijn te controleren op beschadigingen. Echter kan het voorkomen dat een beschadiging aan het oog van ons personeel ontsnapt of dat er een beschadiging ontstaat tijdens het transport. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij een passende oplossing kunnen aanbieden.
https://www.ksh.nl/Veelgestelde-vragen/Retourneren-Garantie/Mijn-product-is-beschadigd-geleverd-wat-nu
Voldoet uw product toch niet aan uw wensen? Geen probleem, binnen 14 dagen na levering kan je je producten weer op laten halen of retour sturen. Als wij met onze eigen bezorgdienst het product op moeten halen brengen wij hier €35,00 exclusief BTW voor in rekening. Op het moment dat de bestelling kan worden teruggestuurd met PostNL zijn de kosten afhankelijk van het gewicht (€7,25 of €13,50) voor eigen rekening. Zodra wij uw retour hebben ontvangen storten wij binnen 14 dagen het geld terug op je rekening. Let op: artikelen die speciaal voor u besteld worden, zoals bepaalde bureaus en kantinestoelen, kunnen niet geretourneerd worden. Indien dit het geval is staat dit altijd bij het product vermeld.
https://www.ksh.nl/Veelgestelde-vragen/Retourneren-Garantie/Hoe-gaan-jullie-om-met-retouren
Wij bieden 5 jaar garantie op onze producten, tenzij anders vermeld staat bij het product. Heeft u een mankement aan uw product, neem dan contact met ons op. Wij zorgen voor een passende oplossing.
https://www.ksh.nl/Veelgestelde-vragen/Retourneren-Garantie/Wat-is-jullie-garantie